Iklan Nuffnang

9.10.10

Home » » Kentut Termahal di Dunia

Kentut Termahal di Dunia

Share
Kisah ini mengenai Goran Andervass iaitu seorang pakar komputer. Semasa di pejabatnya dia didatangi oleh seorang pelanggan dan pelanggannya tersebut telah kentut diruangannya. Kentut tersebut amatlah keras dan menimbulkan bau yang menjijikkan. Demikianlah menurut akhbar tempatan Aftonbladet.

Andervass menuduh pelanggannya itu memprovokasi dirinya dengan kentut di hadapannya. Dia marah terhadap pelanggannya itu sehingga menimbulkan pertengkaran dan pergaduhan sehingga menarik perhatian orang lain yang berada di pejabat tersebut. Berita pergaduhan itu juga sampai ke telinga boss si pelanggan yang juga merupakan pengarah Bank National Swedia.

Andervass dan pelanggan tersebut dipanggil oleh boss Bank National Swedia untuk mengetahui perkara sebenar yang telah terjadi. Andervass memberitahu hal sebenar yang terjadi tetapi si pelanggan tetap membantah keras kalau dia telah kentut dan menimbulkan bau yang tidak enak. Sekali lagi pertengkaran hampir saja terjadi tetapi dihalang oleh pengarah Bank National Swedia itu. Akhirnya Andervass dipecat oleh majikannya atas pengaduan boss Bank National Swedia itu dengan alasan “persoalan pribadi”.

Tentu saja Andervass tidak berpuas hati dengan keputusan tersebut. Lalu dia bawa Bank National Swedia ke muka pangadilan dengan tuntutan ganti rugi inmaterial sebanyak US$100,000, dan ternyata tuntutan Andervass dikabulkan pengadilan sehingga Bank National Swedia diwajibkan membayar ganti rugi inmaterial sebanyak US$100,000. Inilah kentut termahal yang pernah tercatat dalam sejarah peradaban manusia.



No comments:

Post a Comment