Iklan Nuffnang

26.10.10

Home » » Gadis Sunti Berasmara Mati Terjatuh

Gadis Sunti Berasmara Mati Terjatuh

Share
Seorang gadis sunti berusia 12 tahun yang menemui ajal selepas terjatuh dari tingkat enam Blok E dekat Apartmen Lestari di Damansara Damai dikatakan selalu berada di situ untuk melakukan perbuatan sumbang.

Perkara tersebut didedahkan oleh penduduk di situ yang sebelum ini sering melihat mangsa bersama beberapa remaja lelaki naik ke bumbung bangunan itu.

Menurut mereka, remaja perempuan berkenaan bukan penduduk di situ. Selain itu, dia juga sering dilihat terhendap-hendap setiap kali hendak ke bumbung bangunan tersebut.

Seorang penghuni yang enggan dikenali berkata, penduduk kemudian bersepakat untuk memasang perangkap bagi mengetahui aktiviti mereka.

“Alangkah terkejutnya kami apabila melihat mangsa sedang berasmara dengan tiga remaja lelaki di situ.

“Kami kemudian menyergah mereka menyebabkan mereka terkejut dan cuba melarikan diri. Ketika itulah mangsa cuba turun dengan memanjat dinding tetapi dia gagal lalu terjatuh ke tanah,"

ANAK panah menunjukkan arah seorang budak perempuan berusia 12 tahun terjatuh dari tingkat enam ketika cuba turun melalui dinding sebuah apartmen di Petaling Jaya kelmarin. Gambar kecil menunjukkan keadaan mangsa selepas terjatuh.


p/s: Pesanan dari pihak INFO214. Awasilah setiap gerak geri anak supaya perkara cam ni tidak berlaku kepada anak kita. Bimbinglah anak dengan sebaiknya kerana anak anugerah Allah yang tak ternilai. Sebagai manusia dan hamba Allah swt hendaklah kita menjauhi perbuatan maksiat dan kemungkaran kerana ajal kematian bila2 masa boleh berlaku. Amat malanglah kalau kematian kita dalam kemaksiatan. Semoga Allah lindungi kita semua dari kemaksiatan dan matilah kita dalam iman. Amin...


sumber berita : kosmo
tarikh :26.10.2010

No comments:

Post a Comment